úterý 1. července 2014

1. rodinka, nedaleko Galway

Znuděně si procházím Facebook, frustrovaná fotkami od lidí, kteří jsou někde na dovolené. Najednou telefon, neznámé číslo. Vždy ve mě hrkne, když mám brát cizí číslo, nemám to ráda! :D Zvedla jsem to. K mému překvapení se představila slečna ze Student Agency (což mi přišlo nemožné, protože její číslo jsem si do telefonu ukládala! :D), že mi s potěšením oznamuje, že mi našla rodinu nedaleko Galway! V rychlosti na mě vybafla informace, ale že mi na mail samozřejmě pošle kompletní přihlášku rodiny. 
Letmo jsem prolétla přihlášku, přečetla si dopis a bez větších odkladů napsala, že bych si s nimi ráda popovídala. Zítra. Takže pokud si vzájemně budeme sympatičtí, od září se budu starat o dvě malé děti - holčičku a chlapečka (4 a 2 roky) :) 
Takže. Asi by bylo dobré připravit si nějaké otázky :D Což bude problém - přijde mi, že už neumím anglicky (horší, než když jsem byla na potítku a čekala mě ústní z angličtiny, fakt :D). 
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat