středa 25. června 2014

25. 6. - Fáze č. 1 v pohybu

Tak. Dneska ryze jen o jednom. Takže - fáze čeho? Mého běhu za odletem do Irska jako au pair :) 
Abyste rozuměli - přihlášku jsem si podala před 14 dny a myslím, že minulý týden (spíše ke konci) byla má přihláška někde ve vzduchu, na cestě do agentury v Irsku. Ani ve snu mne nenapadlo, že už tenhle týden budu (zase!!) brát neznámé telefonní číslo :D 
Čekala jsem, že se mi ozve má koordinátorka z Brna, která mi byla přidělena. Ne, opět paní, se kterou jsem jednala osobně. Což mě do jisté míry zaskočilo (už jsem se děsila, co je s mou přihláškou špatně - beztak oznámení, že můj škrabopis nikdo nepřečte :D). 
Ne. Opak. Prý že se má přihláška líbila natolik, že o mě má zájem pár rodin. Ale. Musela bych odjet v srpnu. 
Takhle - ihned bych chňapla po kontaktu na ně, ale mám práci, která je klíčovým bodem, protože si na "výlet" musím vydělat. Takže s " ne, děkuji, bohužel jsem k dispozici až v září" jsem zavřela nejméně dvoje dveře. Sakra. 
Ale jako správná optimistická realistka se na to dívám i pozitivně - za tak krátkou dobu už se mi ozvali s nabídkou rodin?! 
Chachá, příští týden budou další :D 
Ann

1 komentář:

  1. Tak ti závidím! Jestli jedeš přes Student Agency - a já si myslím, že jedeš :D - tak máme úplně opačný problém, já mám pocit, že mě nikde nechtěj. Je to samozřejmě něco odlišného, Rakousko a Irsko, a rodiny a hotely, a tak moc ti závidím, že chytám až deprese! A navíc - jet do Irska je můj velký velký velký sen už strašně dlouho.. Prostě ach, Irsko!
    Věřím, že si na tebe ty nejlepší rodinky počkají :)

    OdpovědětVymazat