čtvrtek 15. srpna 2013

DR. MAČATÝ - Mix.it

V  minulém článku jsem se zmínila o něčem zeleném a oválném. Takže o co přesně jde? :)
Dnes mi přišel můj první testovací balíček od společnosti MIX.IT a já bych chtěla opravdu moc poděkovat za možnost vyzkoušet jejich produkt :)
Jsem blázen do müsli. Miluji různé kombinace, příchutě.. Proto bylo pro mne obtížné zvolit si ten správný Mixit na ochutnání, protože lákavých kombinací v e-shopu mají opravdu spoustu + možnost namíchat si vlastní, originální müsli... Babo raď!
Ale už delší dobu jsem pošilhávala po Dr. Mačatém, takže jsem se rozhodla pro müsli s titulem.

Natěšená, jako malá holka, jsem rozcupovala krabici na kusy (dobře, ovládla jsem se, ale moc hezky po zásahu nevypadá :D). Vykoukla na mě 650 gramová tuba. Co se týče designu obalu, moc se mi líbí. Je krásný, jednoduchý, ale zároveň originální. Prostě na 1*.


Hrozně si cením, když balení čehokoliv je OPRAVDU plné. Ne jako to vídáme např. u pytlíčku brambůrků, které je tvořeno z poloviny vzduchem. Opět spokojenost a palec nahoru.

V čem je Dr. Mačatý odlišný od klasického müsli?
Předně tím, že obsahuje kvalitní drcený zelený čaj Matcha tea (BIO). Ten má za úkol vás nakopnout, osvěžit (ideální snídaně ;) ), podpořit váš metabolismus a tím pádem vám pomůže spálit tuky. Pokud jste alespoň trochu aktivní a cvičíte, určitě se z něj stane super pomocník :)

Všechny dobroty, které müsli obsahuje ↓:


Jak je na tom doktůrek chuťově?
První lžička. Cítím lehkou, svěží pomerančovou chuť, obrovskou pistácii a brusinku. To je první, co mé pohárky omámí. Pak přijdou na řadu pohankové lupínky. Pro ty, kteří pohanku nesnáší (například ze školy ;)) - není se čeho děsit. Řadím do skupiny "pohanku ne", ale tady mi vůbec nevadí, není výrazná a vyvažuje sladkou chuť brusinek.
Müsli, které se dá běžně koupit v obchodech, obsahuje různá sladidla, dochucovadla. Ale u Dr. M. je jediné sladidlo kokosový cukr. Další plus :)
Na mixitu se mi líbí, že vynikne každá chuť zvlášť, nic se neruší, nic není příliš výrazné, aby potlačilo chuť dalšího. Vše tvoří skvělý celek.

Pokud by vás zajímalo, jak je na tom Dr. Mačatý nutričně, přidávám odkaz → ZDE.


Doktor M. v e-shopu stojí 199 Kč, balení váží 650 g (fakt macatý ;)).
Závěrem? Jsem nadmíru spokojená. Konečně müsli, u kterého vím, že má kvalitní složení, bez barviv, sladidel apod. Až müsli dojde, určitě půjdu do dalšího. Nutně potřebuji vyzkoušet nějaké s čokoládou ;)

Máte zkušenosti s Mixitem? :)
Vaše Ann

1 komentář:

  1. Ach jo... jak já ty články o Mixit nemám ráda! :-D Pokaždý si je zakážu otevřít, a pak... to stejně nevydržím. Nad Dr. Mačatým jsem taky uvažovala, ale už pěkně dlouho mám vybrané ingredience do své vlastní Ilka Mixit směsi, zbývá mi ji jen objednat. :-)

    OdpovědětVymazat