úterý 28. května 2013

28. 5. 2013

Začnu tímhle: Můj druhý týden na praxi. Jsem v jiném oddělení resp. v hadím doupěti. Na mně nejsou zlý, ale na jednu starší paní, která tam s nimi sedí. Byla jsem vedená k tomu, abych měla úctu ke starším lidem a když vidím, jak si na starší milou paní dovolují "cucáci" snad o polovinu mladší, je mi trapně. I za ně. 
Pořád nějaké narážky, připomínky k její práci atd. Je mi hrozně, že jsou na ní hnusní, zvlášť když ona nic nedělá. Sedí tiše a dělá dobře svou práci. Tohle nesnáším. Tak vždy jdu k mamině do oddělení a tam si trochu postěžuju :D (nejsem drbna, jen to potřebuji na někoho navalit)
Dnes jsem se byla objednat k mé kadeřnici na dodělání ombre. Řekla jsem si, že když už jsem si nechala udělat část na přední části, jdu do toho celkově ;)
Chytla mě jedna z mých nálad - nemám nic načteno, maturitu neudělám, neměla bych se zaít připravovat už teď? Tak jsem začala tím, že si načtu další knížky z povinné četby - Alberto Moravia - Římanka a Friedrich Dürrenmatt - Návštěva staré dámy. Četl jste někdo? :)
Jelikož jsem NUTNĚ potřebovala odměnu za praxi (ze svých vlastních/omezených finančních prostředků, jelikož velký kápo je škrt a nic za odvedenou práci nedostanu) objednala jsem si kosmetiku u Karla Hádka. Už dříve jsem měla pár vzorků, ale to už je sakra dlouho. Doufám, že do konce týdne objednávka dorazí a já se budu moci pochlubit - třeba i na blogu :)
Také jsem tu psala o práci na prázdniny - práce v Plzni u mé tety. S jistotou můžu říci, že na měsíc mám jistou práci. Pokud jde o pocity - jsem tak trochu rozpolcená. Jsem ráda, že KONEČNĚ splatím dluh za notebook a ještě mi zůstane nějaký menší obnos, ale na druhou stranu - 4 týdny s jejich rozmazlenými dětmi? To nemůžu přežít! Alespoň ne se svou původní psychikou. Ne, nepřeháním ;)
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat