neděle 3. března 2013

3. 3. 2013

Tak. Mám za sebou 1. týden cvičení s Jill. Má honba za pevnějším bříškem se zdá být zatím úspěšná.
Nejsem naivní, proto nečekám ohromující výsledky jen po 5 dnech posilování. Jsem zvyklá na cvičení, nikdy jsem ke sportu neměla odpor (kromě lyžování, to fakt nesnáším :D). Naopak. Miluju plavání, tanec, aerobik apod. Ale zpět k tématu.
Jak říkám, na cvičení jsem zvyklá a proto mě docela překvapilo, že po půl hodině cvičení předchozího dne mě bolelo - příjemně bolelo - břicho a vlastně celé tělo. To je pro mě znak číslo 1, že je to na dobré cestě :) 
Je sice pravda, že jsem po 2 cvičeních myslela, že Jill prohodím oknem, ale nakonec jsem to neudělala :D Kdo by mi pak koupil notebook, že jo :D
Docela se těším na další týden a ještě víc se těším, že si zlepším kondičku. Zvlášť po zimě, kdy má moje tělo nutkavou potřebu se ubezpečit, že neumře hlady (čti - sním snad vše, na co přijdu :D). 
Zítra mám před sebou 2 dny odpočinku. Ale nebudu zahálet a zařadím si do programu osmi minutové cvičení na ráno :)
Samozřejmě vím, že cvičení není vše, proto jsem si trochu poupravila jídelníček a usměrnila své choutky. Ale zase se nechci příliš omezovat, nechci být kost a kůže ;) 
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat