pondělí 19. srpna 2013

Garnier Ultra DOUX

V DMku probíhala akce na šampon a balzám Garnier za 69,90 Kč. No nekupte to :) Navíc mám moc ráda levanduli, takže jsem se nerozmýšlela a duo jsem šoupla do košíku.
Vlasy mám hodně silné, vlnité a někdy mě přivádějí k šílenství svým krepatěním (to když nemají svůj den). Na to, že je poměrně často žehlím + barvím, jsou ve skvělém stavu a kromě chvilek bez lesku a někdy suchýc konečků mne nic netrápí.
Garnier Ultra DOUX šampon i kámoš balzám slibují, že dodají vlasům hebkost a budou zářivě lesklé.

Po prvním použití jsem příjemně překvapená. Na vlasy jsem nepoužila nic jiného, žádnou masku, sprej, nic.
Vlasy se hezky lesknou, vypadají zdravěji. Navíc nevypadají tak, že mne zasáhl el. proud, jsou uhlazenější.
Ani v případě hebkosti si nemůžu stěžovat. Nejsou to takové dráty, na které jsem zvyklá před tím, než zasáhnu balzámem od Gliss Kuru ;)
+ vlasy krásně provoní levandulí a růží. Nic vtíravého a nepříjemného. Naopak.

Navíc neobsahují žádné silikony a parabeny. Palec nahoru.

Ať se snažím jakkoliv, nemůžu najít nějaké negativní vlastnosti. Jsem spokojená, protože ne každá kosmetika mým vlasům vyhovuje.

Nemám fotku pro srovnání vlasů "před a po". Nejsem blázen abych se fotila, když mám na hlavě nezkrocené dráty ;)
Nežehlené, nefénované vlasy. Foceno s bleskem, ale na denním světle jsou skoro stejné.
Ale abyste měli alespoň nějakou představu: pokud mám své vlny, moc se nelesknou, jsou spíš matné. Takže s tím, jak se lesknou teď (na fotce), jsem spokojená :)

Co vy a tato řada vlasové kosmetiky od Garnier?
Ann

1 komentář:

  1. Já vlasovku od Garnier miluju, hlavně tu žlutou řadu s avokádem a karité, ta je super. Že bych teda zkusila i tuhle řadu? Hmmmmmm.... :)

    OdpovědětVymazat