úterý 12. března 2013

Změna je život

Včera jsem nechtěla přidávat do článku o kuru kreslení své ostatní pocity. Kazilo by to dojem ;) Ale už se z toho potřebuju vypsat a co mi poslouží lépe, než tahle stránka, že jo :D
Jak víte, na víkend jsem byla v Plzni u své tety a strejce. Aby jste rozuměli: Jsou hrozně ambiciózní, cílevědomí, vysoké nároky, ale hodní a celkem i obětaví. Mám je ráda, když jsem byla malá, brali mě skoro jako vlastní. Ale je toho spoustu, co mně na nich štve. Například to, jakým způsobem přistupují k mému studiu. Nejde mi jen matika (dobře, teď i ekonomika, ale to neví :D) a na ostatní se už nekouká. To že mám nakročeno k jedničce z češtiny, to se neřeší. Řeší se jen má 4 z matiky.
Ale k věci: Už minulý rok mi teta nabízela brigádu u sebe ve firmě (je společnicí jedné právnické firmy). Z toho jsem se tak trochu vykroutila, protože jsem si nedokázala představit, že bych třeba celý měsíc musela být u nich doma a ještě k tomu u ní v práci. Jenže má zoufalá situace s brigádou se tak trochu vymkla kontrole a já jsem si za včasu nestačila zamknout pusu a řekla jsem jak to je. Ona okamžitě vyrukovala s tím, že už minule mi nabízela místo u nich v účetnictví. Co jsem udělala já? Kývla jsem na to. A na jak dlouho? Na měsíc. Na celý měsíc. Až později mi začalo docházet co jsem udělala. Odříct to už nemůžu, to by bylo naprosto nevhodné a nedospělé (hahaha). 
Takže se začínám psychicky připravovat na to, že budu pod tlakem a vysokými nároky. Ale taky se mi líbí představa celkem vysoké částky, kterou si vydělám. Splatím svůj dluh u babičky, která mi půjčila na notebook, když mi ten straý chcípl :D
Říkám si, že nemůžu celý život říkat, kolik chci vydělat, když budu dřepět na zadku v naší malé vesničce a nic pro to neudělám. Takže jsem si řekla: "Měsíc překousnu, dobře se tam zapíšu a až budu na vejšce, snadno seženu práci, když už mně tam budou znát. Úúú a ty prašule, super"

Přikládám mojí druhou kresbu od kurzu. Nemám scenner, takže je o focené pomocí mobilu. Jde to trochu šejdrem, ale jsem s tím docela spokojená, protože ve skutečnosti to vypadá fakt dobře :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat