úterý 29. ledna 2013

Jedna chyba za druhou? "Ňama probléma"

Řekla jsem si, že nad touto kapitolou mého života se zamýšlet už nebudu. (Haha, ta naivka!)

Včera jsem zkoukla film - ach, s Colinem Firthem - a ten mne donutil (opět!!!) si v hlavě přehrát událost, kterou se snažím ze všech sil nějakým způsobem potlačit. Žádné podrobnosti, jen nastíním situaci :D

Kdysi jsem, svým způsobem, chodila s moc hodným klukem. On mně měl opravdu rád, což jsem pochopila až s odstupem, já jsem se k němu zachovala špatně, on se i přesto snažil. Teď si říkáte, není normální, ale prostě jsem taková. Nepřipustím si nikoho k tělu, jsem nedůvěřivá, a až časem vidím, o co jsem přišla. Má oooobrovská chyba. Ale k jádru věci - svým způsobem jsem se snažila ho přestat mít ráda, říkala jsem si, že když ho uvidím s někým jiným, nastane zvrat, já se oklepu a půjdu dál. Ne. Našel si někoho jiného, já mu ze srdce přeju, ať je s ní šťastný, ale pořád v sobě něco mám a pokud mne ani fakt, že je s někým jiným nepraští do hlavy, tak se s tím musím smířit a jít dál. Huh, lehce řečeno, teď to ještě provést :D
Prosím, nedělejte si o mě závěr jen z tohoto článku, ve kterém se snažím sama pochopit svou pošahanou psychiku :D
Věřím, že nejsem jediná, kdo něco takového zažil. Spojuje se s tím spoustu dalších věcí, ale o tom se mi dnes nechce psát, možná jindy ;)
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat