středa 23. července 2014

Už jen 5 týdnů v ČR - letenka koupená!

Pondělí ráno. S obrovskou taškou se táhnu od nádraží k pobočce Student Agency. Proč? Předodletová schůzka :) 

A je to tady. To není možné, že už jdu na předodletovou schůzku, vždyť nedávno jsem ani nevěděla, kam pojedu a hlavně ke komu! :D Dobrý, fajn. 
Probíhalo to asi takto: paní mne usadila, nabízela mi vše možné i nemožné k pití a poté jsme začaly řešit můj odjezd. Řeknu vám - tolik papírů, tolik papírů! Ale ok, to přežiju. Dostala jsem tedy zvací dopis od rodiny, nulovou fakturu (= doklad o zaplacení zbytku poplatku agentuře), "manuál" pro au pairky (8 stránek) a co mě překvapilo a i trošku pobavilo - celkem 3 papíry a 2 vizitky určené k pomoci při jakémkoliv problému (v té chvíli jsem si připadala jako když SA vysílá "špionku" na irské území a dávají mi pilulku kyanidu pro případ, že se něco pos*re :D - nemohla jsem si to odpustit... :D). Zmínila jsem se i o tom, že bych ráda navštěvovala kurzy angličtiny - jakmile jsem to vyřkla, už se mi tiskl mini katalog jedné vyhlášené školy v Galway :) Po domluvě na pojištění, jsem byla přesunutá ke slečně, která má na starosti letenky. Lepší letenku do Dublinu jsem vychytat snad ani nemohla! I s limitem 25 kg na jedno zavazadlo jsem se vešla do 3300 Kč :) Ach, blažený to pocit :D
S letenkou v kapse jsem se odporoučela s tím, že musím stihnout vlak do práce. A bylo to. Všechno. 

Po práci jsem poslala HM mail s informací o koupi letenky. Nadšeně mi odpověděla a chtěla se domluvit na dalším hovoru přes Skype. Jenže. Až do dnešního dne zněl můj hlas jako hlas starého kuřáka. Nikdo by mi nerozuměl (i v práci ze mě mají děsnou srandu :D). Odložila jsem to tedy na pátek a už jsem zvědavá na ty dva sviště :)

P.S.: V Rossmanovi měli akci na BB krém od Catrice, laky od GS a v DM akce na šampony Timotei... O:) V euforii jsem si toho opět nakoupila - takže mimo mých řečiček o chystaném odjezdu do Irska, chystám i články jiného rázu :D

Anet.

Žádné komentáře:

Okomentovat