sobota 19. července 2014

Ticho, to hrobové ticho

Uf, uf. 
Hezky popořadě.
Problém č. 1 byl ten, že rodina K. (Irsko) se mnou vůbec nekomunikovala. Čekala jsem týden na odpověď na mail a poté další na další odpověď ohledně mého příjezdu. Nic. 
Dobře, fajn, nepropadala jsem panice. Ale tuhle středu už se mě zmocnila panika, takže jsem napsala koordinátorce do SA a objasnila jí můj problém. Předně musím říct, že pokud jedete poprvé někam do zahraničí a na delší dobu, doporučuji agenturu ;) Slečna hrozně ochotná, o každém kroku, který podnikla, mne informovala, takže jsem byla neustále v obraze. Řeknu vám, že to bylo hustý (jiný výraz nesedí :D). Ale konec dobrý, všechno dobré - s rodinou jsem se nakonec spojila, žádný z mých mailů jim nedošel (mimochodem, to seznam.cz trošku nezvládl), takže píšu z jiného mailu a to už je ok ;)

 A druhý problém není ani můj, ale spíš mých příbuzných (oni to ovšem jako problém nevnímají). Ne, nebudu si tu stěžovat. Řeknu jen tolik - jestli z vás peníze udělají to, co vidím a v čem jsem teď nucená žít v pracovní dny, tak to radši budu žít s průměrným platem. Ale šťastná a schopná citů.
(Ach, tak duchaplný závěr... :D)

Ann

1 komentář:

  1. Ještěže se to vyřešilo! Ale taky to znám, mail na Seznamu mi dělá občas to samé. A já pak čekám na odpověď... a čekám... a furt nic. A já nevím proč, no, je to děsný. :-/

    OdpovědětVymazat