neděle 27. července 2014

Catrice BB krém 6v1

Krásnou (leč trochu propršenou) neděli :) Chci se s vámi podělit o mé dojmy z mého v podstatě 2. BB krému, který jsem vyzkoušela :)

Oficiální text:

BB podklad kombinuje vlastnosti make-upu a péče o pokožku- dokonalá pleť díky 1 výrobku.
Efekt: rovnováha pleti- díky hydrataci a redukci lesku. Korekce - viditelná redukce pórů. Ochrana- obsahuje UV filtr. Prozáření- obsahuje pigmenty odrážející světlo. Krytí - zakryje drobné nedostatky pleti. Péče - obsahuje hydratující mandlový olej. Vhodné pro normální, suchou a citlivou pokožku. Obsahuje ochranný faktor SPF 30, nabízí střední krytí. Dostupné ve 4 odstínech.

Předně chci říci, že BB krémy nepoužívám. Vůbec. Ale v Rossmanovi na něj byla akce - za pouhých 60 Kč! (no nekupte to :D) a navíc jsem sháněla něco lehčího teď na léto. 

Sáhla jsem po druhém nejsvětlejším odstínu - 020 Rosy Beige. Odstín mi sedl jako prdel na hrnec. Fakt. Je s podtónem do růžova, což mi naprosto vyhovuje.
Byla jsem trošku skeptická, protože mám mastnou T-zónu, ale mile mně překvapil. Po nanesení vytvoří hezký, trošku sametový dojem, ale zcela matný finiš nečekejte - bez pudru se neobejdete. Co se týče redukce pórů - pleť sice hezky sjednotí a propůjčí ji pěstěný dojem, ale póry rozhodně nevyhladí. To je snad jediné mínus.

Hydratuje. Což je důležité, obzvlášť teď v létě. Nezvýrazňuje suchá místa. 

Krytí je celkem obstojné - takže bych souhlasila i se středním krytím. Zakryje drobné začervenání, ale na většího vetřelce je nutné použít korektor :) Navíc nedělá dojem masky na obličeji, dokonale splyne s pletí a ani ho na ní necítíte.

Výdrž je skvělá. Pro mne je důležité, že zůstane na mé T-zóně po celý den. Sice se po několika hodinách (cca 5) neobejdu bez přepudrování, ale opět jen v mastnější části obličeje :)

Závěrem? Po týdenním používání ho mohu určitě doporučit, předčil mé očekávání :D Teď to tedy vypadá, že jsem přeformulovala text od výrobce, ale opravdu jiné mínus (než to, které jsem uvedla) jsem nenašla :)
Omlouvám se, foťák mám v Plzni, takže fotky dodám později ;)
Ann

1 komentář: