úterý 10. září 2013

Záchrana z Nepálu

Dnes krátce.
Druhý týden školy. Milion stránek 1. maturitního okruhu z ekonomiky, které se mám naučit. Ano, jsem šprt. Učím se už teď. Právo? Nesnáším právnickou hantýrku. Angličtina? S mou budoucí zkoušející učitelkou u maturity nejsem schopná pořádně mluvit, s ostatníma učitelkama mi huba jede. Pohodička.
Jelikož jsem se nechtěla uchýlit k povzbuzujícím přípravkům, jako jsou drogy :D, sáhla jsem po čaji s Brahmi. 99 Kč za 100g, to je přijatelné. Ale 99 Kč za super povzbuzovák, který mne už po 1. hrníčku nakopl tak, že jsem se během půl hoďky naučila daleko líp, než předtím např. za hodinu.
Další účinky: 
• udržuje oběh krve v žilách a posiluje cévní stěny
• stimuluje regeneraci duševních i tělesných sil
• ZLEPŠUJE PAMĚŤ
• podporuje mozkovou činnost
• posiluje schopnost SOUSTŘEDĚNOSTI, zvyšuje pozornost

Všem studentkám a především maturantkám to vřele doporučuji. Nafukovák mozku :D

Ann

2 komentáře:

  1. Já jsem od pondělí na přípravném kurzu, budu ho mít celý týden a jsem vyřízená už po dvou dnech. :-D A taky se nechci uchylovat k drogám... xD Zachraňuje mě Bubble Tea a vynikající obědy z restaurace (když mám hlad, jsem strašně protivná a nemyslí mi to). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zvládneš :)
      Bubble tea, na ten se podívám, beru teď všechny nedrogové podpůrné věci :D

      Vymazat