pátek 13. září 2013

Takové to holčičí.. víte co.

Kvapem se mi blíží maturitní ples a já fakt nevím, co na sebe! :D Nehodlám si šaty půjčovat, mám od známé doporučenou jednu zahraniční stránku, kde mají fakt velký výběr a úpravy šatů zdarma. A to je ten problém - velký výběr :D

Nejsem na takové ty klasické princeznovské šaty, s extra vrstvenou sukní.Barvy berte s rezervou, jde mi spíše o střih, styl šatů ;) Představím svou TOP 10 a budu ráda, když mi sdělíte svůj názor ;)











No, babo raď :D
Ann

4 komentáře:

  1. Za mě č. 4, božské, áááách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch silně uvažuji, ale pořád pochybuji :D

      Vymazat
  2. U mě by to jednoznačně vyhrály sedmé. :)
    (Podobné, ale červeno-fialové, mám doma a můj maturiťák se mnou zvládly na výbornou.)

    OdpovědětVymazat
  3. Woow! Krása! Některé jsou ale už trochu moc. Nejvíc mě zaujaly asi první, i když paradoxně nemám moc ráda černou :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat