pátek 14. června 2013

Šťastný a smutný den zároveň

Zase jsem se dlouho neozvala. Tenhle týden byl opravdu náročný. Učitelé se domluvili, že na jeden den dají např. 3 čtvrtletky, další den jsem psala test z účetnictví - 3 hodiny. Ale to bylo v poho, to mě baví ;)
Tenhle týden mám tedy uzavřené snad všechny známky. Takže testy až příští rok. Příští rok. Čtvrťák. Sakra. Maturita. Sakra. Dost, až v září.

Příští týden je ve znamení sportu - protože ti "bohatší" jedou dnes do Chorvatska :D My - vlastenci - zůstáváme tady a budeme chodit na tůry, jezdit na bruslích atd. Už se docela těším.
A další skvělá zpráva. Už jsem tu někdy předtím řešila otázku naší rodinné dovolené - a teď se to pohnulo konečně dopředu. S mamky přítelem by jsme měli jet - 1. týden v červenci - do Chorvatska. Díky ti Bože! 
Jelikož jsem nepočítala s tím, že letos někam pojedeme, docela jsem se přestala kontrolovat, co se týče jídla a pohybu. Takže špíček jménem Gerta (tuším německé jméno :D) na břiše se mi trochu rozlezl. Zachvátila mě panika a už 3. den cvičím, zpěvňuju, a snažím se jíst zdravě. Ohledně cvičení jsem šla na jisto. Mám pár workoutů, které mám opravdu osvědčené + do mobilu jsem si stáhla skvělou aplikaci ohledně stravování :) Nejsem tlustá, mám slušných 53 kg, ale ta Gerta! 

Aplikace pro Androidy :)
+ přikládám odkazy na mé 3 oblíbené a osvědčené workouty → 8 minutový workout, 10 denní workout10 minutový workout.
Ale přeci jen mi dnešek - a zrovna pátek - nabourala špatná, smutná událost. Jedna učitelka ze ZŠ, kam jsem chodila, měla dnes autonehodu. Bohužel jí nepřežila. Dozvěděla jsem se to od mamky, která mi poslala smsku. Bylo mi z toho špatně. Zrovna ona, hodná, milá, ještě minulý týden jsem s ní mluvila. Nabourala kolem 11 hodiny dopoledne do betonové propustě. Když jsem odjížděla autem ze školy, počítala jsem s tím, že si musím za volantem dávat pozor, protože pojedu kolem jejího auta. Hrůza, když jsem to viděla. Kapota totálně na srač.., bylo hned jasné, že to nemohla přežít. Dorazila jsem domů a mamka mi volá, že její bývalý kolega tam byl, když se jí snažili vzkřísit. Říkal, že nebyla připoutaná, volant jí rozdrtil hrudní koš...

No, pokud to někdo dočetl až do konce, klaním se :)
Ann

2 komentáře:

  1. V pořádku, klanět se mi nemusíš! :-D
    Paní učitelky je mi moc líto, takovej je holt život... kdo ví, co stálo za tím, že se nepřipoutala. :-(
    A dovolená v Chorvatsku? Paráda! Jenom teda, 53 kilo? To bych taky chtěla! Při svých 177 cm a 63 kilech si o tom můžu nechat leda zdát. :-/ Každopádně, taky bych před létem mohla začít cvičit... budu o tom uvažovat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, hodně by mě zajímalo, co se doopravdy stalo..
      Už se nemůžu dočkat, je to taková hnací síla :D
      Já si zase můžu nechat zdát o tvé výšce, měřím pouhých 164 cm :D
      Já jsem se konečně k něčemu dokopala a vidím i nějaké minimální výsledky, ale jsou tu :D

      Vymazat