neděle 23. června 2013

No comment

Zase jsem se předvedla v nejlepší světle. Je neděle dopoledne a už jsem si stačila skopat práci na červenec. Příští pátek odjíždíme na dovolenou (yes! konečně, nemůžu se dočkat) a myslela jsem si (naivně) že má příbuzná, která mi domluvila práci z toho nebude dělat "kovbojku" či něco jiného. Že se to vyřeší v klidu. Tak jsem se asi spletla, no.
Až dnes jsme se rozhodli ohledně termínu odjezdu, místa, hotelu. Až dnes. Tak jak jsem sakra mohla vědět, že někam letos vůbec pojedu?
Nesnáším, opravdu nesnáším, když se něco domluveného odřekne. Zavolala jsem příbuzné, v domění, že to nějak zkrátíme na 3 týdny a nebo že si to nahradím jindy. Ne, to nejde. Je to hrozně složité a bla bla bla. Nebudu tu vše vypisovat, ale pochybuji, že celý monstrózní podnik stojí na mé několikatýdenní brigádě. Fakt ne. Teď bych byla nejraději, kdyby se naštvala (ještě více) a zrušila to celé. Před tím by to bylo svým způsobem snesitelné, ale teď to bude o zdraví, hlavně psychické. Za to mi ty peníze nestojí.
Takže se jen modlím, ať to hodí za hlavu, že nebude chtít nezodpovědnou středoškolačku do své práce.
Pochlubila jsem se se svou neschopností a nezodpovědností a jdu si udělat oběd.
Ann

5 komentářů:

  1. Ježiš, místo aby Ti popřála pěknou dovolenou, tak bude vyšilovat? Já taky nesnáším, když se něco musí odřeknout, ale za ty kvanta zrušených focení ať už ze strany modelů nebo ze strany mé, protože třeba pršelo, jsem si na to docela zvykla. Přeju Ti dobrou chuť k nedělnímu obědu a už dopředu krásnou dovolenou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lépe bych to nenapsala :) Kdybych měla spočítat, kolikrát jsem buď já nebo právě druhá strana zrušila focení.. Ale né, vše je problém, už se těším na dohru mé neschopnosti ;)
      A děkuju :)

      Vymazat
  2. Kašli na ní a těš se na dovču :) Btw - kam jedeš? Jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším a nenechám si to zkazit ;)
      Chorvatsko - Makarska :) Je to tam nejlepší ;)

      Vymazat
    2. Jó, v Chorvatsku je krásné moře :)

      Vymazat