pátek 24. května 2013

Praxe, kolega, ombre vlasy

Mám za sebou týden praxe. V celku skvělé praxe. I když oddělení, které mi zadalo práci se asi zbláznilo. Spoustu a spoustu papírů k založení do spisů, vyhledat spisy, zandat je zpět. Ruce mám až u kotníků. Lézt po registru není žádná sranda.
Ale v kanceláři je hrozná sranda. Někdy, když brečím smíchy, přijde šéf a to je síla sebeovládání, když se musíte přestat smát a tvářit se tak, že jte plně zaujati prací. Hrůza :D
Jinak v jednom článku jsem se trošku zmínila, že právě v téhle práci je i jeden kolega. Mladý, chytrý, zábavný, plachý. Sakra. Kadždý den se na mě kouká, pozoruje to, jak se směju (hahaha), hledí mi do tváře takovým zlváštním/pátravým pohledem. Nevím, co si o tom mám myslet. Abyste si neřekli, že jsem hrozně vztahovačná a každý kukuč si takhle vyložím - není to pravda. Nikdy si bez "důkazů" raději nic nedomýšlím, protože snad tisíckrát se mi to vymstilo. Ono by mi to nevadilo, taky se mi líbí, ale.. to si raději nechám pro sebe ;)
Dnes jsem byla u kadeřnice. Celý den jsem přemýšlela nad tím, jestli mám jít do ombre vlasů nebo ne. Když jsem přišla k mé kadeřnici, řekla jsem si že do toho půjdu. Většinou nejednám impulsivně, jen v ojedinělých případech ;) Řekla, že teda fajn, že to ale zkusíme nejdřív na pramíncích vepředu, kdyby se mi to nelíbilo, aby jsem to neměla po celé hlavě :D Jelikož jsem od přírody blondýna (čistá blond barva, prosím :D) a jsem přebarvená na tmavou čokoládu, tak říkala, že mi jen stáhne barvu a uvidíme, jestli na odbarvené pramínky dáme barvu o pár odstínů světlejší než je má hnědá barva.
Žádnou další barvu jsme neplácali, dopadlo to skvěle a já dávám fotku pod článek :) Až se vlasy vzpamtují ze šoku, půjdu i na zadní část vlasů, abych to měla trochu více sjednocené :) Na nikom v mém okolí jsem ombre vlasy neviděla, tak zlé jazyky nebudou mít jedovaté poznámky o tom, jak se každý po každém opičí (ano, připadám si jak ve školce...).
(Na fotce to tolik nevynikne, ale ve skutečnosti je to opravdu moc hezké a nevypadá to jako "pochcaná sláma" ;) - jen pro upřesnění)

Ann

2 komentáře:

  1. Tak ode mě za ombré palec hore! Fakt se to povedlo a vypadá to skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Uvažuji, že se půjdu v pondělí znovu objednat ke kadeřnici aby mi stáhla barvu i na ostatních vlasech ;) Aby to bylo "kompletní" :) Ale to bude zase peněz :D

      Vymazat