pondělí 20. května 2013

20. 5. 2013

Dnešek byl 1. den mé praxe ve třeťáku. Mám zařízenou praxi u maminy v kanceláři, už i minulý rok jsem tam byla. Jejich šéf je... eh? Na to neexitsuje slovo. Snad jen přirovnat ho k Meril Streep ve filmu Ďábel nosí Pradu. Možná i horší :D

První den jsem byla pod ochranou "mateřských křídel" (čti u mamky v kanceláři) abych se "aklimatizovala", alespoň tak mi to bylo řečeno :D Těšila jsem se, protože z loňska vím, že v téhle kanceláři je to nejlepší - kamarádská zóna :D Protože úplně nahoře je to jako sršní hnízdo a dole je to jako jáma lvová :D Moc jsem se dneska nasmála a vůbec se mi po 6-ti hodinách nechtělo domů. 
Přivítání od "velkého bosse" bylo vysilující. Pevný stisk ruky, autoritativní pohled do očí a pozdrav drsným hlasem. Prostě Meril Streep v mužským podání :D
Zítra jsem zvědavá, jestli budu opět "u maminky" nebo mně, chudáčka, pošlou jako oběť sršňům. Snad se vedoucí smiluje (když na něj hodím nevinný pohled :D) a nechá mě na tom samém místě.
Jinak v pátek jdu ke kadeřnici a chtěla jsem si nechat trochu oživit účes. Samozřejmě ostříhat konečky, ale co pak? Barvu mám nabarvenou, ale chtěla jsem něco extra. Napadlo mě něco takového ↓


Nevím, nechám si to ještě projít hlavou :)
Ann

4 komentáře:

  1. Sakra chci taky praxe:D! Máme teď pitomý projekťáky na téma "politika". Fuck this shit.
    Neboj se:). Nebudou na tebe zlí;)! Kdyžtak mamka zakročí:).
    Jinak ombre vlasy se mi taky moc líbí:)! Občas čtu, že není hezký takhle násilný, ale mě se ten viditelný přechod hrozně líbí:)!
    Určitě doporučuji:). Je to moc moc hezký:):)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy na praxe těšila, je to něco novýho :D :)
      O to nejde, já se taky umím "bránit", jen nemám ráda konflikty ;)
      Jinak nedala bych si úplně blond konce, ale spíš tak o 2 nebo o 3 odstíny světlejší hnědou ;) Ještě uvidím.

      Vymazat
  2. To se mi vždycky nejvíc nelíbilo na tom, že jsem na gymplu. Nemáme žádné takové zábavičky jako praxe nebo tak :D Ty to určitě zvládneš, lepší než sedět ve škole a dívat se do zdi... ._.
    Budu držet palce s účesem, ombre se mi hrozně líbí, akorát jsem na to neskutečný srab :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě já jsem taky hroznej posera když jde o vlasy :D půl roku jsem se odhodlávala k tomu abych svoje blond háro obarvila na tmavě hnědou :D

      Vymazat