sobota 27. dubna 2013

Menší odmlka

Poměrně dlouho jsem se neozvala. Škola se neúprosně řítí ke konci, včera jsem byla pasována na mazáka. Za rok. Maturita. Uff.
Docvičila jsem s Jill, ale že by to mělo nějaký zázračný účinek, to se říci nedá. Cvičení mi moc nesedlo a tak jsem začala brouzdat po youtube a našla si taková 3 desetiminutové workouty. Už po týdnu vidím změnu na svém břiše :) Pevnější, šikmé svaly se hezky rýsují :)
Nedávno jsem dostala od mé kamarádky - na ochutnávku - müslli, které dělala doma. Mňam. Né moc sladké ani moc ochucené, vše akorát. Nedalo mi to a mrkla jsem na internet na nějaké typy na domácí müslli. Včera jsem dělala jahodové a s maminou jsme se po tom mohli utlouct :) Když bude čas, dám sem recept (abych sem nedávala recepty jen o koláčích :D).
Ann


Žádné komentáře:

Okomentovat