středa 17. dubna 2013

It's me..

Dlouho jsem se neozvala. Opět mě sklátila chřipka, minulý týden (vyjímaje pondělí a úterý) skoro celý prospala. Jsem vyřízená i z 37 stupňů. Při 39 - O můj bože, zavolejte doktora! No, docela jsem se z toho vyhrabala, akorát mě štvě hrozná rýma. Nesnáším, když huhňám.
Jinak vždy, když jsem nemocná, přepadne mně příšerná nálada, do hlavy se mi nahrnou otázky typu: Bože, proč pořád studuješ na škole, která tě nebaví? Můj život? Uff. Proč jsi ZASE promeškala svou šanci?! Proč jíš čokoládu?!
Dnes jsem šla po několika dnech do školy. Kruci, už abych měla maturitu za sebou a vypadla z t hrozné školy. Ale pryč od tohohle tématu.

Dostala jsem neoficiální nabídku na výstavu fotek. Nějaké fotky mám vystavené v naší knihovně a právě tam (holky moje zlaté :D) upoutaly jednu paní. Nechala jsem jí na sebe číslo a napjatě čekám, kdy se mi ozve. 
Taky mám domluvené focení s těhulkou (bože je o něco mladší, než já a už to má za pár. !!!). Jsem zvědavá na výsledek :) 
Ještě před tím, než si na mě sedla chřipka, jsem se sešla s mojí kamarádkou, kterou jsem neviděla hroozně dlouho. Bylo fajn, popovídat si s někým, koho jsem tak dlouho neviděla. Další osoba/kamarádka, kterou mám opravdu ráda :)
Pořád jsem byla nemocná, takže jsem musela stopnout cvičení s Jill - opět se ozvalo mé "překrásné" bříško = Berta. Známá mi doporučila workout z youtube, který se cvičí po dobu 10 dní. Tím se začínám znovu vpravovat do cvičení :)


Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat