čtvrtek 4. dubna 2013

4. 4. 2013 - ?!?!

Víte co? Zítra je pátek. Nečekaně. Už se těším, až hodím tašku do kouta a vytáhnu jí až v neděli večer. Dobře, tak ne. Vytáhnu jí v sobotu a udělám si úkoly, protože jsem hroznej šprt a ráda mám věci hotové dopředu (ten šprt byl vtip). 
Dnes jsem dostala od kolegy z matčiny práce obrovskou milku + bonbonieru. Opět "poděkování" za fotoknížku. Je to už 3. "poděkování".. Nevím, co si mám myslet, zvlášť když u adresy, na kterou mám objednávku poslat, bylo připsané tel. číslo (btw přesně jsem řekla, co potřebuji za údaje - jen aby jste si nemysleli, že si jen něco představuji ;)). Nechala bych to být (jako svůj výplod fantazie), ale kdyby nebyly ty významné pohledy atd (není starý, je mladý, jen o pár let starší, než já). Kurňa. Ne. Jsem fakt zvědavá na praxi příští měsíc. Ale... Ne, nic.
Jinak dnes jsem dostala nabídku na výstavu fotek. Vyfocených mnou. Mé fotky by měly být vystaveny. Docela mě to zaskočilo, potěšilo a znervóznilo. Jelikož bydlím na vesnici, jsou tu hodné, ale hlavně ty jedovaté "jazyky". Ale co. Ať mi políbí prdel. Nechci to zakřiknout, takže dál už nic.
Začala jsem kreslit svou celkem oblíbenou herečku. Rachel Weisz. Jsem na ní/sebe zvědavá, když se povede, dám sem výsledek :)
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat