čtvrtek 7. března 2013

Konečně, konečně prázdniny

Je sice čtvrtek, ale jelikož jsem se dneska totálně vys*ala na učení matiky, rozhodla jsem se, že si prázdniny prodloužím o jeden den. Takže to zítra "háknu" (s vědomím mé mamky - dá se tomu stále říkat hákování? :D).

Jarní prázdniny pro mne začnou kurzem kreslení pravou mozkovou hemisférou. Kurz trvá dva dny (sobota a neděle). Zítra odjíždím do Plzně, budu se snažit fotit mé pokroky :D Jsem zvědavá, protože nekreslím zas tak špatně a viděla jsem výsledky ostatních po dvou dnech a musím říct, že jsem nedočkavá. 
Co se týče školy, tak ekonomiku jsem, s prominutím, posrala jako nikdy v životě. Vždy jsem měla z ekonomiky známky kolem 1,2 a teď skoro propadám (průměr 4,3). To ty daně. Vždy, když počítám nějaký příklad říkám si, jakej blbec tohle vymyslel?! Pomsta za Sudety, fakt že jo. Učitelka je ze mě na nervy :D Nejsem zvyklá na takové známky, zvlášť u tebe - slýchávám po každé písemce, ohodnocenou pětkou. Já na to taky nejsem zvyklá :D
Jako majitelka notebooku, který je pro "umění" psaní všema deseti zcela nedostačující, jsem ze školy vyfasovala klávesnici, abych své "umění" dovedla k dokonalosti, protože 19. 3. se jede na soutěž :D Haha. Nemám šanci se svými 305 čistými úhozy překonat nějakou fretku, která píše 360 úhozů za minutu. Třeba jí navštíví chřipka, že jo :D Ne, nebudu zákeřná a radši si půjdu zacvičit s Jill :D
Ann

1 komentář:

  1. Chození za školu jsem si vzala jako svou občanskou studentskou povinnost ;-). Jsem zvědavá, jak takový kurz bude probíhat. Doufám, že tu budeš podrobně informovat. A Jill pozdravuj ;-), já nejsem schopná se přinutit cvičit.
    Vivi

    OdpovědětVymazat