neděle 24. března 2013

Čekání, vytrvalost

Jaro. Celý den přemýšlím nad svým životem, nad tím, co chci studovat po střední. Nad tím, že ačkoliv mé vrstevnice mají x-tého přítele, já nějak stagnuji. Aby jste rozuměli: nijak mi to nevadí, stále čekám a doufám, že se mi to vyplatí a že jsem nepromeškala nějakou svou šanci.
Mým oblíbeným seriálem je Gossip girl. Ne kvůli hercům, oblečení a už vůbec ne kvůli Americe. Ale proto, že je to taková pohádka. Se šťastným koncem i pro takový pár jako Blair a Chuck. Nejsem tím seriálem nijak posedlá, jen mě naplňuje přesvědčením, že i když si provedli tolik věcí, hrozných věcí, přesto jeden druhému věří, milují se. Vím, že je to jen seriál, stojím nohama pevně na zemi, ale občas si pustím nějaký díl abych si to připoměla. Nejsem naivní, vím, že to takhle nechodí, ale 90 % toho, co vidím u B a C se dá zažít s tím, koho opravdu milujete, kdo je vaše druhá část.
Každý se ke mně chodí pro rady ohledně vztahů, ale nejsem schopná vyřešit si svůj osobní život. Jsem skvělá teoretička, ale nikdy nic nedotáhnu do konce. Nedokážu poznat, zda jsem překročila (v určitých situacích) hranici, nebo jsem stále "v normě".
Teď to vypadá tak, že jsem nejraději sama, v knížkách, snažíc se přijít na to, co chci dělat v budoucnu, jak být soběstačná. Uff, otázky a úvahy tohoto typu na mě lezou vždy na jaře. 
Ann

4 komentáře:

  1. Je jaro... a já jsem taky sama. A kupodivu, jsem za to ráda. Zatím. :-D Ne, že bych čekala na prince na bílým koni, ale spíš bych ráda konečně našla někoho, kdo mě bude brát takovou, jaká jsem, a s kým se budem mít rádi. Nic víc, nic míň. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nečekám prince na bílém koni. Co si budeme povídat, mohl by být klidně i na černém ;D Ale jak píšeš - musí to být někdo, kdo mě bude tolerovat :)

      Vymazat
  2. Hele. Ty jsi mi tak podobná, že to snad neni možný......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak, že je každý originál :D ;)

      Vymazat