středa 27. března 2013

27. 3. 2013

Sníh. Matika. Nejhorší kombinace, jaká mohla dneska nastat. Fuj. Sníh už nemůžu ani vidět. Jelikož bydlím "na horách", sníh je tu imrvére. Mon dieu! Chci zelenou trávu, kytky a snesla bych i nějakou tu mouchu. Ohledně matiky - test jsem zase totálně posr.. No a co, koho to zajímá. Zaplať pánbůh, že jsem nebyla zkoušená z ekonomiky, protože mému fascinujícímu průměru mezi 4-4,5 (vyberte si, co je přijatelnější) by dnešní pětka nepomohla.
Už několik dní poslouchám žalozpěv na matčinu situaci s penězi a jak jí štve, že nepojedeme k moři. Jo, fajn.
Mě to taky štve, ale nechávám si to pro sebe. Proč bych se měla "mučit" vyhlídkou, že žádná vyhlídka na pár dní v cizině není?! Tak se zachovám "dospěle" a jako že když chodím na obchodku, tak jí předhodím názor, že je super, že něco ušetříme, alespoň nebude muset počítat každou korunu, že jo. Super, pár dní mě nechala v klidu. Ovšem dnes zuřivě propočítává každý zájezd a zjišťuje, že když jsem říkala, že pokud OPRAVDU chce jet na dovolenou, ať to tedy objedná do konce února (bože, to nějak prošvihla). Teď tu slyším jen nadávky, jak je vše za dvojnásobek a jak strašně chce na dovču. Můj bože, neprohodila jsem si roli té dospělé (i když 18 mi je, že jo)? Dobrý, končím.
Opět se zmíním o klukovi, kterého jsem tu dříve zmiňovala. To, že se se mnou ze dne na den přestal bavit beru. Vysvětlila jsem si to tím, že má novou přítelkyni a vlastně jsem byla vděčná, že se mnou nemluví, protože jsem si sama sebou nebyla jistá, zda bych zvládla pohled na něj, když vím, že jsem ZASE propásla svou šanci. Ale to, že mě přehlíží, nezdraví mě, to mě fakt naštvalo. Fajn. Ať si políbí. Kruci jsem na sebe tak naštvaná, že na něj myslím snad každý den. Jak já se snažím ho dostat z hlavy, protože společnost, ve které se pohybuje je mi tak trochu nepříjemná (ne, žádní feťáci, jen lidi s odlišným "pohledem na svět"). Možná je to dobře. Má přítelkyni, se kterou si rozumí. Která mu nikdy neublížila. Fajn. 
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat