středa 20. března 2013

20. 3. 13 - Hluboko... hluboko v očích

Jdu se pochlubit. S čím? S 17. místem v soutěži v psaní na klávesnici. To jsem šikula, co? Z 21 lidí jsem 17 :D (čtěte s podtónem sarkasmu). Jely se mnou dvě holčiny ze čtvrťáku. Moc jsem se s nimi neznala a podle toho, jak se k sobě chovaly, se ani ony dvě moc nemusely. Takže jsem čekala, že udržovat konverzaci trochu v proudu bude těžké.
Abych to zkrátila: Uvedli nás do učebny, přiřadili čísla a počítače. Po mépravici seděla holčina od nás ze školy, ale vlevo si sedl kluk. Nebyl hezký (abych to uvedla na pravou míru :D). V klidu jsem se rozepsala, nevnímala jsem mé "sousedy". Za pár minut byla soutěž odstartována. Stuhly mi ruce a okamžitě jsem se začala soustředit na toho kluka, který psal snad 600 za minutu! To mě naprosto rozhodilo, nesoustředila jsem se, takže jsem 17. :D Ale z naší skupinky jsem nejlepší :D
Jinak dělám fotoknížku pro kolegu od mamky z práce. Prý pro mé "super schopnosti" upravit fotky, cit pro barvy (měla bych mamině dávat procento za služby v oddělení odbytu :D). Minulý rok jsem u nich v práci byla na praxi. Úúplně jsem zapomněla, jaké má oči. Proč všichni mladší, pohlední chlapy musí mít přítelkyni?! Úúú dost. Nerada bych, aby jsem tímhle článkem někoho pohoršila, nejsem taková ;) Na představách nic není ;)
Fajn, končím, ještě bych na sebe něco práskla. 
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat