čtvrtek 21. února 2013

Šatníková krize

Štvě mě, jak vše je jen o penězích. Proč se někdo neslituje a nedá mi takových 50 000 Kč? Je to takovej problém? (otázky tohoto typu na mne lezou vždy, když se podívám do své skříně)
Dlouho jsem se neozvala, škola mně neskutečně sere. Daně mě nebaví, mám z toho za 4 (pozn.: né, že bych tomu nerozuměla, ale prostě mě to nebaví). Musím se nechat vyzkoušet. Až zítra. Ne to ne, to je moc brzy...
Zítra jdu na maturák. Nejsem z těch, které si plánují svůj outfit týdny dopředu. To proto, že kdybych se podívala do své skříně, za tímto účelem, propadla bych okamžitě panice. Proč? Protože mám jen super boty a nic k tomu! Jo, každá to zná, ale já opravdu nemám nic k těm botám! Ááá krize.
Končím, budu to řešit zítra. Třeba o matice. Třeba z ničeho udělám něco, že jo.
Jsem na sebe zvědvá. Chci z maturáku odejít tak do 12 (nikoho tam moc neznám a sedět tam se svýma "kamarádkama", o kterých už jsem se zmiňovala, se mi opravdu nechce) večer, protože ráno od 9 mám zumbu a pak mě čeká oslava babičiných 60. narozenin ("hardcore party" :D). Já, která si ráda přispí klidně do jedné hodiny odpoledne. Já, která potřebuje mít opravdu alespoň 8 hodin spánku chci tohle zvládnout. Chápejte, po každém plesu, oslavě nebo "posezení" s kapkou alkoholu jsem úplně mrtvá. Nejsem večírkový typ, nebaví mě vysedávat v zakouřených prostorech (jsem silná nekuřačka, nikdy jsem tu ďáblovu tyčinku neměla v puse ;)). Víte, jak blbě se ten smrad dostává z vlasů? Brr.
Včera jsem mrkla na Sweeneyho Todda. No. Johnny Depp je sexy všude, i s krví na obličeji, že jo.
A Helena B. C. je skvělá, ale teda nebýt těch dvou... Na konci jsem byla docela překvapená a i přes místy nechutné scény se mi film docela líbil. Touha po pomstě, bezmezná láska, lež, nejlepší masové bochánky v Londýně... Možná se na to podívám znovu, nemá se dát na první dojem ;)

Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat