středa 6. února 2013

Cože? Ty na mně mluvíš?

SMSky, kontrola mého bezchybného vzhledu, och bože, další SMSka od mého bobečka! Tys něco chtěla?


Možná znáte ten pocit, kdy na někoho mluvíte, mluvíte a mluvíte, ale on prostě neodpovídá. Honí se vám hlavou: Možná mne neslyšel/a. Možná jsem mluvila moc rychle. Možná mluvím tatarsky...!
Ne, není to vaše chyba. Někteří lidé si myslí, že poslouchat vás (a nedej bože odpovídat na vaše otázky!!) by bylo pod jejich úroveň. Zvlášť když píšou smsku každých 5 vteřin! Na tento typ lidí jsem obzvlášť alergická, ale jelikož jsem v jejich společnosti imrvére, nezbývá mi nic jiného, než se smířit s nadutostí slečinek, které se ozvou jen, když něco ony samy potřebují.
Tak se ptám: Je snad NĚJAKÁ možnost vmést jim do jejich povýšeného xichtu pravdu? Některým nestačí upozornění, musíte je kopnout do slabin.
Kééž bych byla v emocionálních kopancích zdatnější.
Loučím se s přáním: Nemluvte dokola jen o sobě, okolí to už vážně nebaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat