pondělí 25. února 2013

25. 2. 2013

Peníze. Kurva, potřebuju brigádu. Prosím? Žádné moře? Tak to sorry, ale tohle už never more. Jasně, já nejsem schopná najít si práci. A kde jí mám asi sehnat?! Mám jít šlapat?!
 Úžasný rozhovor s mou matinkou na téma mé "lenivosti". Nevím, kde žije, ale v dnešní době sehnat nějakou brigádu je fakt těžký. Zvlášť při škole, kdy většinu týdne jezdím domů kolem 4 hodiny + učení. Kruci, já asi nevím, jak těžké to má ohledně financí. Já jsem opět ta nechápavá?! Já nikdy nic nechci, protože vím, že na to prostě není (prosím, nechápejte to tak, že jsme bez prostředků, jen musíme trochu více šetřit). Uskromňuji se až až a když jednou něco chci, tak jsem sobecká a nevděčná.
Moji sourozenci si vymysleli, že by chtěli na tábor. Fajn, ale kvůli tomu padne dovolená u moře. Tohle není sobecké??? Tak jsem řekla, ok, ale já bych třeba chtěla taky někam jet, např. do Paříže na 3 dny (to vyjde v přepočtu na 4000 Kč, možná méně, než celý tábor). Oheň na střeše. A zase všechno dokola. Proč si neseženeš brigádu? Proč jsi tak neschopná a nedojdeš se zeptat? Kurva, jako bych už se neptala tisíckrát a neslyšela stejnou odpověď: Litujeme, nepříjmáme.
No nic, potřebovala jsem se vypsat, trochu si postěžovat.
Nemáte někdo nějakou práci třeba přes net? Já už fakt nevím... (to byl výkřik do tmy, ale přesto).
Ann

1 komentář:

  1. Jsem na tom úplně stejně. A to si nevybírám. Až na tu kurvu bych brala všechno.

    OdpovědětVymazat