neděle 17. února 2013

17. 2. 2013

Zase neděle. Možná bych si měla udělat prodloužený víkend. Ne, kruci, nemůžu. Co třeba čtvrtek?
Vůbec jsem teď neměla náladu psát nějaký článek. Už bych potřebovala jaro, jarní prázdniny nebo ještě líp - léto. Už se nemůžu dočkat, až pojedu s rodinou k moři. Je to balzám na mojí pochroumanou psychiku (no fakt, škola dává zabrat). Vypadnout ze svého prostředí, odjet k moři.
Noční plavání, zábava, tanec, mojito. Bože, už jsem říkala, že potřebuju k moři? Ale bůh ví, jestli vůbec pojedeme. Ble, menší finanční problémy.
Ha, tenhle týden jsem nebyla zkoušená z matiky. Ta potvora mě nevyzkoušela! Sedíc, třesouc se na každou hodinu matiky a zbytečně (tělo uvolnilo nahromaděný stres, migréno do mně). Taky jsem se tu zmiňovala o soutěži v psaní na klávesnici. Jsem první. Dostala jsem hrneček s kočkou Milou, fialovej :D Ale nevím, jestli to není za trest, vyhrát. Každé pondělí musím nosti min. 3 desetiminutovky. Jo, to mám za to, že jsem vyhrála.
A když už jsem u toho chlubení, učitelka na češtinu mě přihlásila do jakési soutěže v psaní slohu. Téma - Evropa, Evropané, jednotný národ = Evropa? Námětem soutěže bylo vyjádřit názor na Evropu (EU), vychválit ji. Vím, černá ovce někdo být musí, tak jsem vyjádřila svůj "lehce" negativní postoj :D Třeba nakonec vyhraju - svoboda slova, ne? :D

A přidám jednu písničku z loňské dovolené ;)

Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat